Äntligen får hon äta sig mätt

Nicole Richie har på bara ett år avancerat från anorektiskt smal till fetto. Och allt tack vare en hälsosam graviditet som återinförde fett på armar, ben, i ansikte och bröst. Nu utgör hon verkligen en förebild med sin hälsosamma kropp. Verkligen.


Allvarligt talat Allt om Barn. Vad är skillnaden menar ni? Titta på hennes armar och ansikte. Hon gick inte upp ett gram som inte försvann lika fort efter graviditeten i enlighet med Hollywoods idealbild. Mjölkstinna bröst är nämligen inte ett tecken på viktuppgång - tvärtom innebär det att brösten högst tillfällig gestaltar "naturliga" sillisar. Inom en inte alltför avlägsen framtid kommer boobsen istället anta formen av ett par mjuka taxöron.
 

Fast det är klart, inte för Nicole. Hon fixar sig säkerligen ett par nya för en ansenlig summa. I enlighet med Hollydoos idealbild.


image28

PS. Jag har absolut inget emot Nicole. Jag ifrågasätter bara syftet med bildreportaget (att skaffa läsare? Yeeeeh I'm intelligent).

Kommentarer
Postat av: Sis

Haha, den ekvationen ´ska lägga till i min formelsamling= "Hollywodd-boop-law" eller emmas-sillis lag?

2008-03-20 @ 13:11:03
Postat av: Emma

Hollywood-boob-law låter onekligen något mer klatschigt, jag röstar för den ;)...

2008-03-20 @ 13:54:42
URL: http://emmasibland.blogg.se
Postat av: Kajsa

Otroligt fin bild! Och ännu en minnesanteckning i huvudet - bojkotta skittidningen Allt om barn. "Vad gör kändisarna i påsk?" Allvarligt! :(

2008-03-21 @ 00:00:10
URL: http://kajsaomkajsa.blogspot.com
Postat av: Emma

Kajsa: Ja, de har verkligen valt sina ämnen att fokusera på. Förstår mig inte riktigt på det faktum att DN verkar ha samarbete med dem. men jag antar att det är samma förlag (har inte gjort någon närmare undersökning).

Menar du min ekvation eller den fina bilden på Nicole i tidningen? :)

2008-03-21 @ 09:25:01
URL: http://emmasibland.blogg.se
Postat av: Annika

Din bild var urtjusig. Och ja, vilken tur att hon nu mår bättre...det gör man ju automatiskt om man får större tuttar (som verkar vaa den enda skillnaden i utseendet). Det är väl därför som det är så poppis med sillisar :D

2008-03-24 @ 21:33:05
URL: http://ninjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0