Jaså, är det billigt på H&M? Tänk, det hade jag ingen aaaaning om!

Internet är fyllt med matnyttiga tips och användbar information. Internet är också proppfyllt med onödigt vetande och råd utan något som helst värde.


Som "tips" på var man kan köpa superbilliga kläder på nätet
. 9 stycken tröjor för under 100-lappen till din lille palt eller lilla palta. 2 stycken från Lindex, 2 stycken från H&M, 2 stycken från Ellos. 1 från La redoute och 2 från för mig okända butikerna kotteshopen.se och klabshop.com.


Lindex, H&M, Ellos. Så överraskande. Finns det alltså billiga kläder där? Jag som trodde de var kända för sina exklusiva, ovanliga plagg. Sådana man bör klä sig eller sina barn i om man vill sticka ut ur mängden. Vilken TUR att vi blir tipsade om dessa butiker. För de behöver ju onekligen  den gratisreklam artikeln innebär.


Annars hade vi (föräldrar och alla andra) aldrig hittat dit.


Inga fel alls med affärerna som sådana (jag köper mycket kläder därifrån till palten). Det känns bara överflödigt att bli upplyst om deras existens. Ge oss istället en artikel eller bildspel med texten: Billiga kläder från butikerna du inte visste fanns (dock en liten eloge till bildspelsskaparen för de tre något mer udda ställena), butiker som kanske måste kämpa för sin existens och behöver en (gratis) spark i ändan...

Eller strunta åtminstone i att förolämpa vår intelligens.


Kommentarer
Postat av: Sis

Kan inte du göra ett sånt repotage här på sidan?

2008-02-18 @ 11:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0