kapitalist - javisst

image6

Varför nöja sig med 1...

image7

...när man får plats med 2 (även tillväxt av tillfredsställelse)...

image8

...och till och med 3...

I samma andetag som maximal förmögenhet uppnåddes gjorde kristendomen sitt intåg (han är ju misstänkt lik en lismande, bedjande predikant).

Jag antar att det måste innebära att han är republikan.

Den goda nyheten är att detta bara är ungdomlig trots. I slutänden kommer han bli som sina föräldrar ändå, det blir de alltid.

Or so I heard.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vlket gulligt barnbarn jag har.

2008-02-24 @ 21:50:36
Postat av: Annika

Moahahahahaaaaa! F-n vad härligt!

2008-02-24 @ 23:15:04
URL: http://ninjas.blogg.se
Postat av: Emma

Mamma: Visst är han, även som lismande pingstpastor ;)

Annika: Jag kände mig nästan lite elak när jag framställde honom i denna dager, skönt att det gick fram att det inte var så allvarligt menat, hehe...

2008-02-25 @ 10:10:08
Postat av: Sis

Herregud vad gullig han är! Jag längtar efter att ta pussa och känna hans ögonfransar mot min kind.

pussar o kramar till er

2008-02-25 @ 17:56:55
Postat av: Linda Hanna

Ha ha ha! Är det ens möjligt med tre i munnen? Ha ha ha! Sicken sköning!

2008-03-08 @ 08:27:55
URL: http://www.angelinaochlupita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0