exkrementlusta...

MiniM:s nyaste ord är BAJS. Det dök upp idag inne i en klädbutik i Nordstan i Gbg. Bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs ropade han högt och ljudligt (och glatt). Det kan ha varit inbillning, men nog kände jag mig lite uttittad. Göteborgarna kanske inte tycker det hör till god ton att vråla om exkrementer när man är på shoppingtur?


Ikväll tänkte jag att jag skulle kontrollera att han faktiskt vet vad han snackar om (man vill väl inte ha en medelmåtta som avkomma?). Och jodå, han är tydligen beläst på ämnet. På frågan "var finns bajs" pekade han på blöjan (även om han i o f sig var nybytt, så jag kanske ändå inte kan skryta med att han är den skarpaste kniven i lådan).

Jippie, min 21-månaders son har kommit i kiss- och bajs-åldern. Två år för tidigt. 


Puberteten nästa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0